دیجیتال مارکتینگ

در نگاه اول ممکن است مفهوم دیجیتال مارکتینگ کمی لوکس و تصنعی به نظر برسد ... ولی با قدری تامل و  دقت در روند روبه گسترش آن متوجه خواهید شد که این مفهوم به بخشی راهبردی از کسب و کار شما تبدیل گردیده است.

در دیجیتال مارکتینگ با تکیه بر انواع ابزارهای دیجیتالی اعم از سایتهای اینترنتی ، شبکه های اجتماعی , اپلیکشین های  مختلف ، تولید محتوا ، ایمیل مارکتینگ و ... تلاشی فراگیر برای جذب مخاطب ، فروش بیشتر ، برندینگ ، توسه بازار و ... به انجام می رسد .

سرعت عمل و سادگی ظاهری انتشار و اِکران کمپینهای مختلف در دیجیتال مارکتینگ ممکن است شما را به اشتباهی مرگبار در حوزه کسب و کارتان بیندازد ، در تبیین چرایی  این مسئله تنها به این نکته توجه کنید که تمام این سرعت و گستردگی می تواند در جهت نابودی کسب و کارتان به کار گرفته شود.مثلا تصور کنید که کمپینی توسط رقبای شما با عنوان گرانفروشی بر علیه شما راه بیفتد ...  ودر این میان یک خطای کوچک در استراتژی قیمت گذاری می تواند برای شما فاجعه ای بیافریند .

به همین سادگی ... نابود میشوید .

در دنیای امروز ، مشتریان بدنیال آنهایی هستند که دوستشان داشته باشند و این دوست داشتن فرآیندی چند وجهی است . با فریاد زدن شما که دوستشان دارید ، آنها باورتان نخواهند کرد . به طرزی حیرت آور مشتریان امروز باهوش شده اند و این کار را کمی سخت نموده است ، ولی نگران نباشید این باهوشی مشتریان باعث می شود ، بسیاری از رقبای متقلب و کارنابَلَد خودبه خود حذف شوند.
در دیجیتال مارکتینگ باید مشتری بداند شما دوستشان دارید و اگر چنین شود  او نیز شما را دوست خواهد داشت و بدین ترتیب استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما موفق شده است شما را به نقطه بی بازگشت از حیث موفقیت برساند.

در دیجیتال مارکتینگ شما در خصوصی ترین لحظات یک مشتری حضور خواهید داشت و این یعنی لازم است این حضور مبادی آدابی حرفه ای و درخور شان و شخصیت مشتری باشد . ضرورت تولید محتوایی که بتواند قضاوتی منصفانه و مثبت برای شما در ذهن مشتری به ارمغان آورد از اهمیتی راهبردی برخوردار خواهد بود.تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ یکی از بنیادی ترین ارکان پیشبرد کار می باشد . تردید نداشته باشید که محتوای تولید شما در وبسایتتان با آنچه در تلگرام یا اینستاگرام منتشر میشود باید و باید تفاوتهایی از حیث شکل و محتوا و حتی هدف داشته باشند.

  همین امروز اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ را جدی گرفته و برای  تدوین یک استراتژی حرفه ای و تمام و کمال با من تماس بگیرید.پردازش و تدوین این برنامه چند وجهی با تمرکز بر تولید محتوای مرتبط با رسانه های مختلف را با خیالی آسوده شروع کنید .

 

این مورد را ارزیابی کنید
(11 رای‌ها)
احمد میرابی

مشاوره  تبلیغات ، تجارت الکترونیک ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی برند ؛ علایق و عمده تجارب مرا شامل میشود . در کنار امور شغلی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری مدیریت کسب وکار ادامه داده ام.

وبگاه: www.mirabi.ir پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

موارد مرتبط

محتوای بیشتر در این بخش: « مشاوره تبلیغات برندینگ شخصی »

مطالب برگزیده

برای تماس با دکتر احمد میرابی  از این اطلاعات استفاده کنید  : ایران  |  تهران | خ مطهری،بعد از تقاطع سهروردی | تلفن همراه : 09121500624 | ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  |

از اینکه هموطنانم هنگام استفاده از  مطالب و محتوای mirabi .ir رعایت امانت و ذکر منبع را می نمایند سراپا احترام، ادب و سپاس نثارشان می نمایم.